پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

تشخیص پنجره upvc با کیفیت

بسیاری فکر می‌کنند که پیدا کردن تفاوت پنجره مرغوب و بی‌کیفیت در بازارهای امروزی، کار آسانی است. پنجره‌هایی مانند پنجره‌های ایران یو پی وی سی با گواهینامه‌ تضمین کیفیت ارائه می‌شوند. این گواهینامه‌ها در واقع رتبه بندی محصولات از نظر حفظ گرما در داخل محیط را نشان می‌دهند. رتبه A به منزله کیفیت بالا و رتبه B به بعد، رتبه‌های کیفی محصول در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد.

چگونه یک پنجره را رتبه بندی می‌کنند؟

تنها چیزی که برای ساخت یک پنجره ایده‌آل مورد نیاز است تغییر قاب‌های فولادی یا آلومینیومی پنجره به قاب upvc است که از هدر رفتن گرما از قاب پنجره جلوگیری می‌کند. سپس باید دو لایه شیشه را با فاصله از هم در قاب پنجره upvc قرار داد به طوری که یک نوار افقی اسپیسر برای عایقکاری انرژی در قاب تعبیه شود، فاصله بین شیشه‌ها را باید با گاز پر کرد. آرگون رایج‌ترین گاز مورد استفاده است. اما برخی سیستم‌های ساخت پنجره از گاز کریپتون استفاده می‌کنند که به اندازه کافی خوب و کاربردی نیست.
تا اینجا متوجه شدید که یک پنجره با رتبه کیفی A چگونه ساخته می‌شود. در اینجا لیستی از چیزهایی آورده شده که ممکن است به شما برای تشخیص پنجره‌‌های با کیفیت کمک کند.

بخش upvc

upvc پلاستیکی است که برای ساخت پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد. که باید گارانتی حداقل 10 ساله یا بیشتر داشته باشد. این گارانتی باید تغییر رنگ و شکل را پوشش دهد.

شیشه

توجه داشته باشید که گارانتی باید برای هر دو شیشه اعمال شده باشد. گارانتی شیشه‌های دوجداره هفت ساله است. اما اکثر شیشه‌های دوجداره اخیرا با گارانتی 15 سال به فروش می‌رسند.

قفل‌ پنجره

انواع مختلفی از قفل‌های پنجره وجود دارند. برخی از شرکت‌های پنجره‌سازی فقط از قفل‌های ارزان موجود در بازار استفاده می‌کنند اما اگر بخواهید امنیت بیشتری داشته باشید، قفل‌های پیچ و مهره‌ای بهتر هستند.

درزهای پیچ و مهره‌ای یا جوشکاری شده

پنجره‌های یو پی وی سی دارای قاب و چهارچوب جوشکاری شده هستند. اما جرز میانه و قسمت بالایی پنجره می‌تواند پیچ و مهره و یا جوشکاری شده، باشد. حالت پیچ و مهره‌ای هم ممکن است با استفاده از سیستم‌هایی که هنوز از گذشته در بازار باقی مانده‌اند، انجام شود. این راه سریع‌تری برای ساخت پنجره‌ها است و اشکال اصلی این سیستم است، در بعضی موارد، اگر تکیه گاه‌ها یا درز‌ها حتی نیم میلی‌متر کوچک باشند، پروژه ساخت مختل می‌شود.

دسته‌های پنجره

انواع مختلفی دسته وجود دارد. بعضی از آنها بسته به میزانی که باز و بسته می‌شوند فقط شش ماه تا یک سال عمر می‌کنند. برخی دیگر هم برای پنج سال یا بیشتر طراحی شده‌اند. حال چطور این دو نوع را از هم تشخیص دهیم؟ که نسبتا دشوار هم هست. بهترین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید دو سال گارانتی برای تمام اجزای متحرک پنجره در نظر گرفته شده است. از چگونگی پیگیری تعمیرات لازم اطلاعات کافی کسب کنید.

لولا

این‌ها درست مثل دسته هستند، انواع مختلفی از آنها در بازار موجود است و تا زمانی که از هم باز نشوند نمی‌توانید از خوب یا بد بودن آن مطلع شوید. دوباره تاکید می‌شود که از وجود گارانتی دو ساله برای تمام اجزای درب و پنجره upvc اطمینان حاصل کنید. در صورت امکان، با برخی از مشتریانی که در حال حاضر از محصول مورد نظرتان استفاده می‌کنند، مشورت کنید.

پین لولا

این اجزا ممکن است به چشم نیایند، اما نمی‌خواهید که پنجره خود را بعد از تنها یک سال باز کنید و با زنگ‌های زیادی مواجه شوید یا بدتر از این ناگهان به خاطر پین‌های زنگ زده، نوار پنجره بیفتد. بسیاری از شرکت‌ها از اجزاء گالوانیزه و ضد زنگ استفاده می‌کنند که عمر بالایی دارند. اما بهتر است که تمام پیچ‌ها، ضد زنگ باشند به خصوص زمانی که محل سکونت شما در نزدیکی دریا یا محیط مرطوبی باشد.
حال از کجا بدانیم که پیچ‌ها ضد زنگ است یا نه. آهنربایی بردارید اگر به پیچ‌ها چسبید یعنی ضدزنگ نیستند و اگر نچسبید یعنی ضد زنگ هستند.

قفل داخلی

این قفل در واقع دو قرقره در گوشه است که کمک می‌کند قاب پنجره‌های یو پی وی سی به درستی و کاملا محکم در مقابل درزگیر قرار گیرد. علاوه بر این، آنها امنیت پنجره را نیز بهتر می‌کنند. همه پنجره‌ها دارای این قطعات هستند مگر این که به خاطر سهل انگاری یا تنبلی سازنده در پنجره‌ها کار نشده باشند، گاهی این اتفاق می‌افتد.

فهرست

1- رتبه کیفی پنجره چیست؟ ( A، B، C یا D)
2- سه نوع گارانتی متفاوت برای بخش‌های مختلف وجود دارد یا نه؟ (قاب پنجره، شیشه دو جداره، قطعات متحرک)
3- بررسی لایه‌های داخلی یا خارجی (وجود لایه داخلی برای امنیت بهتر است)
4- پیچ و لولا (فولادی ضد زنگ بهترین نوع است)
5- قفل (قفل پیچ و مهره‌ای بهترین نوع است)

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 252 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 20:06

درب های پایدار کامپوزیت

درب‌های پایدار چه از upvc ساخته شده باشند و یا از کامپوزیت دارای ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود هستند. در مقاله قبل به تعریف درب‌های پایدار پرداختیم (درب‌های پایدار دارای دو بخش بالایی و پایینی هستند و این دو بخش می‌توانند جداگانه باز و بسته شوند) و در مورد ظاهر و سبک طراحی آنها مطالبی عنوان شد و همچنین درباره گزینه‌های مختلف شیشه کاری این نوع درب، نکاتی بیان شد. در این مقاله به نکاتی در مورد رنگ‌ها و پوشش سطحی، تفاوت این دو نوع و و تفاوت بین upvc و کامپوزیت را خواهیم گفت و مقایسه خواهیم کرد تا مشخص شود کدام یک از آنها برای مصارف شما مناسب بوده و بهترین کارکرد را ارائه می‌دهند.

رنگ‌ها و پوشش‌های سطحی

می توانید در و پنجره دوجداره upvc و کامپوزیت پایدار را در 20 رنگ مختلف سفارش دهید (بسته به شرکت عرضه کننده و گزینه‌های موجود آنها). شما نه تنها می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید یک روکش بافت‌دار چوبی را انتخاب کنید که ظاهری مشابه سطوح چوبی دارد. شما همچنین می‌توانید 2 رنگ را با هم ترکیب کنید، به عنوان مثال شما می‌توانید در داخل از رنگ سفید و در خارج از رنگ‌های مختلف دیگر استفاده کنید. تمام گزینه‌های سفارشی در دسترس شما هستند.

تفاوت بین کامپوزیت و upvc چیست؟

همانطور که ممکن است از قبل بدانید، upvc نوعی وینیل است که بسیار پایدار، قوی و سبک است. این باعث می‌شود که یک ماده بسیار متنوع و مناسب برای استفاده در محصولات درب و پنجره باشد. به طور کلی، یک درب upvc ممکن است از یک قاب بیرونی در اطراف پانل‌های “محافظت شده” ساخته شده باشد. پانل‌های درب به طور معمول حاوی یک روکش خارجی upvc و هسته پلی استایرن با فشردگی بالا هستند. upvc مخفف پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی است که دارای مقاومت بالایی بوده و کاربردهای فراوانی دارند.
درب‌های کامپوزیتی از یک پوسته GRP ساخته شده‌اند که به دور یک هسته چوبی یا چسب فوم جامد عایق شده با قاب چوبی داخلی پیچیده شده است. لبه‌های بیرونی درب (جایی که لولاها و قفل‌ها قرار می‌گیرند) معمولا با upvc محکم می‌شوند. GRP مخفف شیشه تقویت شده پلیمری (پلاستیکی) است.
GRP بسیار محکم و انعطاف پذیر است که در صنایع دریایی به طور گسترده‌ای برای محصولاتی نظیر بدنه قایق استفاده می‌شود.
بزرگترین تفاوت ممکن است توسط درب‌های رنگی ایجاد شود. هنگام استفاده از upvc می‌توانید از هر رنگی بر روی سطوح استفاده کنید. GRP در داخل درب‌های کامپوزیتی رنگی قرار می‌گیرد و بنابراین نیازی نیست نگران ورقه ورقه شدن و ترک خوردگی آنها باشید.

درب‌های پایدار کامپوزیت یا upvc، کدامیک بهتر هستند؟

ویژگی‌های مشترک و مفیدی در هر دو طرح وجود دارد. بنابراین، شناسایی یک مزیت قابل توجه که یک طرح نسبت به دیگری داشته باشد کمی دشوار است.
هر دو طرح درب پایدار به شما قابلیت‌های زیر را ارائه می‌دهند:
سطح بهره‌وری عالی انرژی به خاطر ایجاد عایق‌کاری بالا در برابر انتقال حرارت و صدا، طول عمر طولانی و دوام بالا، رنگ و روکش متنوع، انتخاب گسترده و متنوع طراحی، ویژگی‌های امنیتی خوب، نیاز به تعمیر و نگهداری کم، ضمانت نامه‌های 10 ساله.
تنها قیمت آنها جایی است که تفاوت‌ها رقم می‌خورد. همانطور که با قیمت گرفتن از شرکت‌های مختلف متوجه خواهید شد، روشن است که برای خرید درب‌های پایدار کامپوزیت باید قیمت بیشتری در مقایسه با یک درب پایدار upvc بپردازید.
همچنین این موضوع می‌تواند یک سلیقه شخصی باشد. من خودم فکر می‌کنم، روکش طرح چوبی بر روی درب‌های پایدار یو پی وی سی بهترین گزینه موجود در بازار است. می‌توانید با شرکت ایران یو پی وی سی تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در انتخاب طرح و رنگ درب و پنجره یو پی وی سی مناسب با طراحی خانه شما کمک کنند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 15:23

هر کدام از انواع درب‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. upvc و کامپوزیت هر کدام برای شرایط مخصوص به خود دارای قابلیت‌های بالایی هستند و در این مقاله یک راهنمایی برای طرح‌ها، ویژگی‌ها و قیمت درب‌های پایدار آورده شده است.

همه آن چیزی که باید درباره درب‌های پایدار کامپوزیت و upvc بدانید

این درب خارجی هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ عملکردی منحصر بفرد است و جاذبه‌های شخصیتی و جلوه‌ای روستایی به هر خانه‌ای می‌دهد. طرح‌های اخیر دارای بهترین ویژگی‌های صرفه جویی در انرژی و امنیت هستند که از upvc یا کامپوزیت‌های مدرن انتظار داریم.
این بدان معنی است که در هنگام خرید درب‌های پایدار برای خانه خود نیازی به قربانی کردن عملکرد یا ظاهر نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید از در و پنجره دوجداره upvc استفاده کنید و از قابلیت مفید درب پایدار بهره ببرید.

درب های کامپوزیت و upvc

ظاهر درب‌های پایدار چگونه است و چگونه کار می‌کند؟

در اصل، درب‌های پایدار کامپوزیت و upvc درب‌هایی معمولی هستند که به 2 قسمت تقسیم می‌شوند، نیمه بالایی و پایینی. بخش‌های بالا و پایین می‌توانند به طور مستقل از یکدیگر و یا همراه هم حرکت کنند تا باز و بسته شوند. ایده این طراحی این است که شما قادر به باز کردن نیمه بالایی درب، مشابه یک پنجره، بدون نیاز به باز کردن نیمه پایین باشید.
اگر می‌خواهید درب‌های پایدار را از داخل خانه تجسم کنید:
درب‌ها به سمت داخل یا بیرون باز می‌شوند و شما می‌توانید آن را مانند درب‌های معمولی باز و بسته کنید (با قفل کردن بخش‌های بالایی و پایینی نسبت به یکدیگر). شما می‌توانید فقط بخش بالایی را باز کنید بدون این که نیازی به باز کردن بخش پایینی باشد. هنگامی که این بخش‌ها مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند، همیشه اول قسمت بالایی باز و بخش پایینی بسته می‌شود.

انتخاب سبک طراحی درب‌های پایدار

در حالی که یک درب پایدار به گونه‌ای طراحی شده است که 2 بخش داشته باشد، لازم نیست که هر دو هم اندازه باشند. تعداد زیادی از درب‌های پایدار دارای نسبت 50/50 هستند، هر بخش درب تنها نصف فضا را اشغال می‌کند. با این حال، شما می‌توانید این نسبت را تقریبا به 60/40 تغییر دهید، که در آن ترجیح داده می‌شود یکی از بخش‌ها کمی بزرگتر از بخش دیگر باشد.

گزینه‌های شیشه کاری

بخش‌های شیشه‌ای در قسمت بالایی هر دو درب پایدار کامپوزیت و upvc رایج هستند. با این حال، مقدار شیشه مورد استفاده به ترجیح شخصی شما بستگی دارد.
نیمه شیشه کاری: روشن، مات، کدر، ساده، طرح دار، نوارهای آستراگال، آفتابگردان و غیره.
قسمت جلویی: دایره، مربع، الماسی، مستطیل طولانی عمودی، 3 عدد مربع کوچک و غیره
بدنه: 4 پانل، 6 پانل، لنگردار، ساده و غیره
بخش‌های شیشه‌ای به منظور جلوگیری از حمله سارقین یا سایر مزاحمت‌ها، می‌توانند به صورت دارای حفاظ نصب شوند. داشتن حفاظ در قسمت شیشه‌ای، به این معنی است که کسی نمی‌تواند به درون خانه از طریق شیشه نفوذ کند.

قفل و امنیت

هر دو طرح کامپوزیت و upvc از مکانیزم‌های قفل امنیتی با کیفیت بالا بهره می‌برند که رایج‌ترین آنها قفل‌های چند نقطه‌ای هستند. بخش‌های بالایی و پایینی هر کدام دارای قفل‌های مستقل بوده که با یکدیگر درگیر می‌شوند تا امنیت بالایی را ایجاد کنند.
2 لولای سنگین بر روی هر درب نصب می‌شوند که بدین ترتیب هر درب با 4 لولا به شیوه‌ای محکم به طور کامل بسته می‌شود (درب‌های معمولی دارای 2 یا 3 لولا هستند).
قاب‌های درب پایدار upvc همچنین از فولاد تقویتی گالوانیزه بهره می‌برند. این امر نه تنها باعث می‌شود آنها ایمن‌تر باشند، بلکه همچنین به محافظت از قاب‌ها و انعطاف پذیری بیشتر آنها کمک می‌کنند و از مسدود شدن یا چسبیدن آنها جلوگیری می‌کنند.
برای ایجاد امنیت بیشتر می‌توانید از شیشه‌های ایمنی سخت شده استفاده کنید. اگر می‌خواهید پا را فراتر بگذارید، می‌توانید حتی از شیشه‌های چند لایه استفاده کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 12:53

پنجره دوجداره upvc

در مقاله قبل تعدادی از مزایای upvc را بیان کردیم و در اینجا به ادامه فواید درب و پنجره‌هایی که با این مواد ساخته شده‌اند خواهیم پرداخت. پنجره‌هایی که از upvc ساخته شده‌اند می‌توانند به شکل‌های مختلفی باز شوند تا بتوان به بهترین نحو از آنها استفاده کرد. به عنوان یک نکته کوچک، اگر شما به تازگی به خانه‌ای نقل مکان کرده‌اید که از در و پنجره‌ دوجداره upvc بهره می‌برد، و از یک شومینه و یا یک اجاق گاز با سوخت چوب استفاده می‌کنید، شما نیاز به باز کردن درب‌های پنجره یو پی وی سی در اتاق و یا آشپزخانه خود دارید و این کار را می‌توانید با باز کردن قسمت بالای پنجره انجام دهید، بدون نیاز به باز کردن تمام پنجره تهویه خوبی صورت می‌پذیرد!

بهترین گزینه پنجره‌های دوجداره upvc برای شما کدام است؟

این در واقع یک سوال سخت برای پاسخ دادن است، عمدتا به این دلیل که کیفیت پنجره بستگی به کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن دارد. مانند بسیاری از موارد در زندگی، یک نسخه “اصلی” وجود دارد، و سپس نسخه‌های ارزان قیمتی نیز وجود دارند، پنجره‌های دوجداره upvc ارزان قیمت زیادی نیز در دسترس هستند که در بعضی از مواقع انتخاب را مشکل می‌کنند. پس چرا آنها می‌توانند در این حد ارزان باشند: چند دلیل وجود دارد:

  • ساخت با کیفیت پایین‌تر upvc که در طول زمان می‌تواند شکننده شود
  • ساخت با کیفیت پایین‌تر واحدهای شیشه‌ای که دارای مهر و موم ضعیف‌تری هستند
  • مکانیسم کشویی و قفل با کیفیت پایین
  • کیفیت پایین‌تر لوازم جانبی آهنی یا دستگیره‌ها و غیره

با این وجود یک عامل اضافی دیگر وجود دارد که می‌تواند قیمت یک پنجره دوجداره را تحت تأثیر قرار دهد و آن مهارت فرد نصب کننده است.
این در واقع بر روی کیفیت پنجره تاثیر می‌گذارد، به طوری که زمانی که پنجره یو پی وی سی نصب می‌شود، تمام فضاهای خالی به درستی درزگیری نشده باشند. درزگیری قاب پنجره در کنار دیوارها می‌تواند بر میزان بهره وری آن تاثیرگذار باشد. یکی از مزایای پنجره‌های یو پی وی سی عایق کاری آنها است و در صورتی که شکاف و یا درزی وجود داشته باشد باعث هدر رفتن انرژی خواهد شد. در صورتی که درب و پنجره به خوبی عایق نشوند، استفاده از یو پی وی سی و یا دیگر مواد تفاوت چندانی در صرفه جویی انرژی نخواهد داشت.

قاب و درزگیری شیشه پنجره‌های دوجداره حائز اهمیت است

یکی از عواملی که بر کیفیت پنجره upvc تاثیر می‌گذارد، کیفیت خود شیشه‌های دو جداره است. پنجره‌های دوجداره upvc فقط به این دلیل طراحی نشده‌اند که نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند، بلکه همچنین به دلیل ویژگی‌های عایق کاری حرارتی و صوتی آنها است که مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شیشه بیش از حد نازک باشد یا مهر و موم آنها مستعد نشت باشد، پنجره‌ها بهره وری بالایی نخواهند داشت. در صورت نشت گاز داخل شیشه‌ها، صدا را از محیط بیرون به داخل و برعکس، منتقل می‌کنند و کارآیی آنها کم خواهد شد. این یک دلیل بسیار منطقی برای این است که بعضی از پنجره‌های دو جداره نصف دیگر گزینه‌ها قیمت دارند.

موارد اضافی مانند ضمانت نامه را در نظر بگیرید

یکی از نکات نهایی در هنگام تصمیم گیری در مورد کیفیت پنجره‌های دوجداره upvc، سابقه شرکت و طول مدت ضمانت نامه محصول است. تعدادی از شرکت‌های مهم در زمینه پنجره‌های دوجداره وجود دارند که چندین سال قبل تأسیس شده‌اند، بنابراین ضمانت نامه‌ای ده ساله برای محصولات خود ارائه می‌دهند. اما ضمانت نامه ده ساله یک شرکت کوچک محلی در مقایسه با یک شرکت بزرگ و معتبر از ارزش کمتری برخوردار است.
به طور کلی، استفاده از درب و پنجره‌ای که از مواد یو پی وی سی ساخته شده باشد و در داخل آنها از شیشه‌های دوجداره استفاده شده باشد بهره‌وری انرژی را بالا خواهد برد و از طرف دیگر عایق خوبی در برابر انتقال صدا خواهد بود.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 269 تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 18:09

شاید اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که تفاوت بین PVC و upvc چیست. حرف u برگرفته شده از “غیرقابل انعطاف” است که به معنای “صلب” است. PVC مخفف تجاری پلی وینیل کلرید است. این یک فرم نوع صلب از PVC است که آن را برای ساخت قاب پنجره در اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلف مناسب می‌کند. برای یک محصول ساخته دست بشر، بسیار سخت است آن را با چوب طبیعی مقایسه کنید، اما در مورد پنجره‌ها، یو پی وی سی می‌تواند در هر قالب و شکل دلخواه تولید شود. با این حال یکی از مزایای مهم پنجره‌های upvc سرعت اندازه گیری تا ساخت آن است. در مقایسه با یک پنجره سفارشی ساخته شده در سیستم مفصل و لولا، مرحله اندازه گیری تا ساخت پنجره دوجداره upvc ممکن است کمتر از یک ساعت طول بکشد، در حالی که ساخت یک پنجره چوبی ممکن است یک یا دو روز طول بکشد.

پنجره دوجداره upvc

پنجره‌های دوجداره upvc رنگ و شکل خود را حفظ می‌کند

به طور کلی، upvc رنگ خود را حفظ خواهد کرد، که در اغلب موارد سفید است. فرآیند تولید کیفیت یو پی وی سی تا جایی ادامه می‌یابد که دیگر رنگ آن تغییر نکند و در طول سال‌ها لکه‌های زرد کم رنگ بر روی بدنه سفید آن ایجاد نشود. امروزه، پنجره‌های دوجداره upvc می‌توانند پس از گذشت 10 سال همانند روزی که نصب شده‌اند جلوه داشته باشند. همچنین به طور قابل توجهی تمیز کردن آنها کار ساده‌ای است، به ویژه شما می‌توانید محصولات خاص تمیزکننده یو پی وی سی را برای حفظ “ظاهر جدید” آن خریداری کنید و به راحتی این مواد را تمیز کنید. تنها گزینه رنگ سفید نیست و گزینه‌هایی فراتر از قهوه‌ای نیز برای شما وجود دارد. “انقلابی” در زمینه پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی اتفاق افتاده است. هنگامی که برای اولین بار  در و پنجره‌ دوجداره upvc معرفی شدند، رنگ سفید تنها رنگی بود که می‌توانستید برای فریم خود انتخاب کنید. سپس رنگ قهوه‌ای عرضه شد و پس از آن قاب‌های طرح چوب در دسترس قرار گرفتند. امروزه طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود است و در حال حاضر شما می‌توانید یک جلوه عالی به خانه خود ببخشید. با داشتن دیوارهای سفید و فریم‌های رنگی upvc با پنجره‌های دوجداره، می‌تواند جلوه‌ای شگفت انگیز به هر خانه‌ای بدهید در حالی که قبلا، زمانی که همه چیز سفید بود، پنجره فقط یک بخش ساده از خانه شما بود!

از پنجره‌های دوجداره upvc با قاب‌های استفاده کنید

پنجره‌های دوجداره upvc امروزه به طرزی باورنکردنی پرطرفدار هستند و باعث شده است تا انقلابی در صنعت درب و پنجره رخ دهد که تاثیر زیادی بر فرآیند ساخت پنجره‌ها داشته است. اگرچه پنجره‌های دو جداره در فرم‌های مختلف از قرن نوزدهم وجود داشته است، اما تنها از دهه 1940 به عنوان یک گزینه برای واحدهای پنجره معرفی شدند. با این حال هنگامی که واحدهای دو جداره ضخیم‌تر تولید شدند، استفاده از یک قاب قابل انعطاف که به آسانی تولید شود مورد نیاز بود، که سرعت ساخت بالایی دارد و upvc یک گزینه منطقی بود.

مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره

البته پنجره‌های یو پی وی سی از مزایای دیگری نیز علاوه بر سرعت تولید برخوردار هستند، که شامل:

  • سهولت تعمیر و نگهداری
  • دوام بالا
  • حفظ ظاهری تمیز و منظم
  • اضافه کردن ارزش به املاک شما
  • امکان تعویض با قیمتی پایین

مطمئنا یکی دیگر از مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره upvc ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی آنهاست. با این حال، این ویژگی فقط مرتبط با بخش‌های پلاستیکی نیست، بلکه واحدهای شیشه‌ای آنها نیز از این قابلیت برخوردار هستند. علاوه بر این، مکانیزم باز شدن پنجره‌های دوجداره upvc گزینه‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که پنجره‌های چوبی نمی‌توانند به شما ارائه بدهند. مزیت اصلی که در پنجره‌های “شیبدار و لولایی” مشاهده می‌شود این است که می‌تواند مانند درب کابینت با چرخاندن از طرفین و بالا باز شود. قابلیت اخیر دوم بسیار برجسته است زیرا اجازه می‌دهد تا تهویه مناسبی انجام شود، در حالی که امنیت خانه شما را به خطر نمی‌اندازد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت: 13:55

خبرنامه